Je mi sedmnáct let a narodila jsem se na podzim. Ráda maluju a cestuju. Odjakživa jsem takový snílek a možná až moc velká naivka, která se snaží změnit svůj nudný život. Na druhou stranu jsem realistka, i když někdy nestojím oběma nohama pevně na zemi. Mám ráda zvířata a samozřejmě se snažím zhubnout, alespoň nějaké zpestření. :)
I like

1. Pýchu a Předsudek
2. mýho miláčka pejska
3. My Chemical Romance
4. impresionismus (Van Gogha žeru)
5. dosažení něčeho, co jsem si stanovila
6. Depeche Mode
7. shopping a kecání s holkama nebo s mou sestrou
8. Avatar
9. svou rodinu
10. možnosti, co nám svět nabízí

pozn. na pořadí nijak nezáleží
I hate

1. hmyz
2. lži
3. samotu
4. letadla
5. hádky
6. planimetrii :(((
7. nevěru
8. noční můry
9. fronty v supermarketech
10. zklamání ze sebe samotné

pozn. na pořadí vůbec nezáleží
 

Všechno má svou krásu, ale ne každý ji vidí. (Camille Pissarro)

 
 

Diety na rychlé zhubnutí

Vytvořeno 06.08.2010 00:49:00 | Poslední změna 06.08.2010 00:54:19
Častým důvodem pro zahájení diety je snaha zhubnout. Správně zvolená dieta tak může pomoci tím, že zajistí optimalizaci vašeho jídelníčku tak aby v něm byly zahrnuty především zdravé potraviny, a současně vám dieta pomůže mít pod kontrolou váš kalorický příjem. Pro úspěšné zhubnutí je důležitá volba nejlepší diety.


NÍZKOTUČNÁ DIETA

Nízkotučná dieta je typem diety, která se zaměřuje na vyloučení tuků a sladkostí z vaší potravy. Tyto typy diety vám nedovolí jíst žádné sladkosti a váš jídelníček bude zahrnovat především nízkotučné potraviny, které mají vysoký obsah vlákniny.
Všechny recepty takové diety jsou založeny na nízkotučných potravinách. U tohoto typu diety je zpravidla kalorický příjem omezen na 1600 kalorií na jeden den. Recept na tuto dietu navíc zahrnuje podmínku, že naposledy v průběhu dne jít nejpozději v 16 hodin a dál už nic. Součástí nízkotučné diety je i požadavek na vypití alespoň dvou litrů vody za den.


NÍZKOKALORICKÁ DIETA

Nízkokalorická dieta je taková dieta, u které se energetický příjem pohybuje v rozmezí 200 – 800 kalorií za den. Takové diety jsou už na hraně držení hladovky a obecně by se daly považovat spíše za zdraví škodlivé diety. Základem jídelníčku u nízkokalorické diety je především zelenina, celozrnné pečivo, nízkotučné jogurty a jen velmi omezené množství těstovin, luštěnin nebo ořechů. Maso nebo tuky jsou z takového typu diety zpravidla vyloučeny. Pokud si myslíte, že nízkokalorická dieta je pro vás to pravé, poraďte se nejprve se svým lékařem, jestli vám váš zdravotní stav
umožňuje takto náročný typ diety.


TŘÍFÁZOVÁ DIETA

Třífázová dieta se vyznačuje tím, že celý proces držení diety je rozdělen do tří kroků. V první fázi třífázové diety musí z vašeho jídelníčku zmizet cukr. V této fázi není dovoleno, aby vaše potrava obsahovala jakýkoliv průmyslově vyráběný cukr. Jediné, co je povolné, je ovoce a zelenina, nebo potraviny bez obsahu sacharidů. Třífázová dieta pak pokračuje druhým krokem, ve kterém jsou do jídelníčku zařazeny zpět některé typy cukrů. V této fázi není rozhodující množství potravy ale obsah cukru (glykemický index). Závěrem třífázové diety je poslední krok, ve kterém se postupně vracíte zpět k původní stravě.


JARNÍ DIETA

Jarní dieta je specifický typ diety, který je určen spíše pro kratší časový úsek. Hlavním účelem jarní diety je vyčištění organismu po zimě. Jídelníček jarní diety je postavený především na konzumaci ovoce a zeleniny. K pití by se pak měla používat jen voda nebo neslazený čas. Jarní dieta existuje v mnoha různých variantách od rychlé varianty v délce zhruba jedno týden, která je určena k pročištění organismu, až po delší verze která je již plnohodnotná redukční dieta pro zhubnutí
 
Prohlášení o Cookies |
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one