Je mi sedmnáct let a narodila jsem se na podzim. Ráda maluju a cestuju. Odjakživa jsem takový snílek a možná až moc velká naivka, která se snaží změnit svůj nudný život. Na druhou stranu jsem realistka, i když někdy nestojím oběma nohama pevně na zemi. Mám ráda zvířata a samozřejmě se snažím zhubnout, alespoň nějaké zpestření. :)
I like

1. Pýchu a Předsudek
2. mýho miláčka pejska
3. My Chemical Romance
4. impresionismus (Van Gogha žeru)
5. dosažení něčeho, co jsem si stanovila
6. Depeche Mode
7. shopping a kecání s holkama nebo s mou sestrou
8. Avatar
9. svou rodinu
10. možnosti, co nám svět nabízí

pozn. na pořadí nijak nezáleží
I hate

1. hmyz
2. lži
3. samotu
4. letadla
5. hádky
6. planimetrii :(((
7. nevěru
8. noční můry
9. fronty v supermarketech
10. zklamání ze sebe samotné

pozn. na pořadí vůbec nezáleží
 

Všechno má svou krásu, ale ne každý ji vidí. (Camille Pissarro)

 
 

Cviky na břicho

Vytvořeno 03.08.2010 21:10:35 | Poslední změna 04.08.2010 00:14:07
Cviky na břicho a pánev

Břicho jako samostná partie je jedna z nejdůležitějších, vypovídá o celkové fyzické kondici každého z nás. Je to ale partie, při které se i při sebelepším tréninku nedostaví výsledky, když neupravíme stravu. Musíme totiž nejprve zhodit tu pneumatiku na břiše, až potom můžeme spatřit šest vyrýsovaných buchtiček. Teď si představíme samotné cviky na břicho !

Zkracovačky
Zkracovačkami patří mezi vyhlášené cviky na břicho a výborně s nimiprocvičíte přímé brišní svaly. Výchozí pozice je v leže na zádech s rukama spojenými za hlavou. Pohyb končí ve chvíli,kdy se kolena dotkou rukou.

Dýchání se provádí při pohubu trupu a noh směrem k sobě. Patří mezi omplexní cviky na přímé břišní svalsvo.

Výkopy nohou vzad
Zaujměte polohu na všech čtyřech (kolena a lokty se opírají o podlahu, nohy od kolen dolů a předloktí jsou natažené na podlaze). Hlavu držte rovnoběžně s podložkou a napněte špičky nohou.Nyní natáhněte a propněte pravou nohu vzad a mírně vzhůru tak, aby vytvořila s horní polovinou těla přímku. Pomalu položte nohu zpět do původní polohy.

Zvedání pánve
Pro hýždě a zadní stranu nohouLehněte si na záda s rukama podél těla. Pak položte mírně pokrčené nohy na stupínek (nebo stoličku) tak, abyste se o podložku opírali celou plochou chodidel. Nyní postupně zvedejte z pánev, aby Vaše tělo vytvořilo přímku od kolen přes pánev až k ramenům. Vydržte tři vteřiny a vraťte se do původní polohy.

Sedy - Lehy
Lehněte si na záda obličejem ke stropu, nohy držte ve vzduchu. Pokrčte kolena do pravého úhlu, sepněte ruce za hlavou těsně pod ušima, lokty směřují šikmo vpřed.
Přitahujte nohy a pánev k hrudníku a současně horní polovinu těla k nohám. Dbejte na to, aby dolní část zad zůstala na podlaze a ruce blízko u hlavy. Záda se NESMÍ ohýbat!
Nadechujte se při zvedání a vydechujte při návratu do původní polohy.
Opakujte 20krát.